Wandelen
Elke week, het hele jaar door, wandelen wij op maandagmorgen met een groep van onze leden. Om ongeveer 9:45 uur komen wij bij elkaar op station Arnhem Centraal en nemen van daar de bus naar het (steeds wisselende) beginpunt van de wandeling. Na ongeveer een uur sluiten wij af met een kopje koffie. Inlichtingen: Grietje Wieringa, tel. 44 54 580 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Lezingen
Regelmatig is er een lezing op één van de vaste adressen voor bijeenkomsten. Recente onderwerpen o.a.: Levenstestament, Schrijven van een Levensboek, Functies van de bekkenbodem en Armoede in Arnhem.

Excursies
In voorjaar, zomer en najaar organiseren wij (bus)excursies. In 2019 gingen we met de bus naar het Singer Museum in Laren, Museum Arnhem, een boottocht naar Doesburg en met de Museum Plus Bus naar het Cobra museum in Amstelveen.

Regelmatig gaan wij met een kleine groep met het openbaar vervoer naar een stad en bezoeken daar (meestal) een museum. Wij bezochten o.a. het Tegelmuseum in Otterlo, het Groninger Museum, Zwolle, Amsterdam, het Drents Museum in Assen en de Papierbiënnale in Apeldoorn,

20180814 boottocht 09

Leeskring
Onze leeskring bestaat uit 8 deelnemers. Eens in de ca. 6 weken bespreekt een van de leden bij toerbeurt een boek, dat gezamenlijk is gekozen.

Zondagmiddagborrel
Op zondagmiddag, elke 3e zondag van de maand vanaf 15.00 uur tot ongeveer 17.00 uur ontmoeten we elkaar bij Café/Restaurant JANS'. Er is geen programma; u kunt op uw eigen tijd komen (en gaan). De kosten van consumpties zijn (uiteraard) voor uw eigen rekening.

Adres: Velperbuitensingel 25, 6828 CV Arnhem.

Inlichtingen bij Inge Zijlstra, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of telefoon 3231013.

170521 borreluurtje 1

Overige activiteiten